Eteros

Asa cum nu poti sa mergi in fata si in spate in acelasi timp, tot astfel nu poti opera si in magia neagra si in cea alba, caci insusi Mantuitorul spune: "Nu poti sluji la doi stapani odata!", insa aceasta prima lege a ocultismului este cel mai usor de incalcat din cauza egoului.

Dumnezeu e UNU.
Nu exista doi stapani...Nu POT exista.

Ei, dar cand te joci cu ingerii intunecati, cand invoci puteri infernale pentru ati satisface iluziile de putere, de avere, sau de alta natura cazi in capcana teribila a demonului caruia i-ai semnat preentiune asupra sufletului. Frate intru multe initieri, asadar conditionat de egregorul unor scoli initiatice prin jurmantul facut ca un om liber si de bune moravuri, si-a vandut maestrul si constiinta pentru a scapa de o frica launtrica meschina si prosteasca: saracia. Desi se defineste ca un bun crestin, domnia sa, infumuratul a uitat cele mai importante chei din invatamintele Imparatului Lumii: "Iubeste-l pe Dumnezeu din tot cugetul si aproapele ca pe tine insuti" si "Mai degraba intra camila prin urechea acului, decat bogatul in imparatia lui Dumnezeu" .
Ca atare a devenit un zombi ghidat de un demon care il va usca pana la capat si-l va arunca in abisul cel mai de temut pentru el: pierderea tuturor privilegiilor formale.

Ca la Iov, va fi pustiit, va ramane sarac si singur, dar de spiritul sau divin nu se va putea atinge. Astfel, daca fratele nostru intru lumina, care s-a lasat sedus temporar de intuneric, va reveni pe calea presarata cu petale de cires a non-dualitatii, sa se poate reintegra in structurile firesti cavalerilor sfantului Graal.

Daca doresti sa intelegi sensul a ceea ce se intampla in Viata ta, inceteaza sa-i mai conferi propriul tau Sens, lasa lucrurile asa cum Sunt.
Simte-le pe deplin...
Ingaduie-le sa te invete de ce au aparut in Viata ta.
Daca vrei sa ajungi chiar la miezul problemei, intreaba:
Cum ma ajuta aceasta situatie sa iubesc mai din plin?
Ce imi cere ea sa daruiesc din ceea ce inca retin pentru mine?


Ca la Iov, va fi pustiit, va ramane sarac si singur, dar de spiritul sau divin nu se va putea atinge.

Precum Iov, m-am pustiit, am ramas sarac si singur, dar de Spiritul nostru Divin nu m-am putut atinge. Cine nu traieste in Intunericul cel mai deplin nu poate vedea raza de Lumina cea mai Fina.
Calea fiecarui OM e unica, numai oile merg in turme, calea mea e Unica si pasesc Singur pe ea, nu fac parte din structuri secundare caci nu exista structuri secundare, ci fac "parte" numai din structura mea unica/structura noastra intreaga.

Eu nu ma separ de nimeni si nu ma afiliez la parti, pentru ca nu exista parti decat in mintile Dualistilor sau Anatomistilor.
Dumnezeu e UNU.
O vorba din batrani spune: Mintea te minte, fii cuminte.

Aminteste-ti dragul nostru ratacit ce i-ai jurat mentorului tau cand
te-a invitat sa faci parte din armata Adevarului si revino negresit la sentimente mai bune, caci stii: "cine scoate sabia,de sabie are parte!".
Te iubim si ne rugam neincetat pentru tine si familia ta.
Ea nu are nici o vina, asa ca nu atrage intunericul si in viata lor!
Ai avut sansa sa te trezesti si ai clacat exact in fata malului.
Pacat, dar eu cred ca mai ai o sansa.
IUBESTE si IARTA, uita stupiditatiile cu dusmanii care iti vor raul.
Ce, ai uitat deja cand ti s-a ridicat bandana de pe ochi si te-ai intors sa-ti vezi cel mai mare dusman, cine era el cu adevarat?
Uite, inchei aici ori ce dialog cu tine virtual sau real.
Nu ma voi cobori niciodata la felul tau de a imprastia minciuni si rautati printre frati, caci stiu ca iti doresti mult sa mai inspectezi vaiile Bucurestiului sau sa porti trandafirul in piept, dar, te rog mult opreste-te si tu sa-ti mai faci rau, ne intristezi pe toti cei care te iubim! Fie ca Intelpciunea sa-ti guverneze mintea, iubirea sufletul si temperanta trupul, indiferent cati centimetri masoara...caci vorba aia, pe noi ne intereseaza dimensiunea spiritului etern, nu a trupului trecator. La o frumoasa si plina de speranta revedere!

Am jurat SA NU CRED NIMIC.
Am jurat SA STIU si SA CUNOSC, ca sa INTELEG si astfel sa POT JUDECA CORECT.
Cine scoate sabia de sabie va pieri, iar cine nu, va fi batjocorit si crucificat.

"Din ZEI de-am fi scoboritori
C-o Moarte tot suntem datori
Dar nu-i totuna Leu sa mori
Ori Caine-nlantuit."


Eu nu-mi pot impune sa iubesc si sa iert.
Eu nu iert pe nimeni si nimic, pentru ca nimeni nu-mi este atat de vinovat ca sa ii pedepsesc cu iertare.
Nimeni nu poate pacatui si nimeni nu are nevoie de iertarea mea.
Atata vreme cat vei fi rupt in Doua, rupt in Spirit si Materie vei vedea Bine si Rau...Numai cand vei fi UNU vei putea intelege ca nu exista Bine si Rau, nu exista Virtuti si Pacate ci numai Calitati folosite nepotrivit.
Eu nu iert.
Eu caut sa Inteleg, adica sa Stiu si sa Simt. Iar daca il inteleg pe celalalt cu adevarat nu mai am nevoie sa-l iert.
Dar atunci il pot ajuta cu adevarat, pentru ca stiu exact de ce are nevoie.
Si atunci cand il Intelegi cu adevarat, inveti din greselile lui fara sa le mai faci si tu,
si atunci il iubesti. Il iubesti pentru ca te-a scapat de o experienta traumatizanta...Il Iubesti pentru ca a suferit in locul tau.
Eu il iubesc pe Isus pentru ca de la EL am inteles ca nu mai sunt nevoit sa ma sacrific, ca nimeni nu mai trebuie sa se mai sacrifice.
Si totusi, cei care nu l-au inteles, fanaticii lui, asemeni fanilor artistilor, l-au imitat si au suferit inutil. Inutil pentru ca Isus deja trecuse prin acesta suferinta in locul lor.
EI NU AU INTELES si l-au imitat din prostie.
Isus a stiut de ce au nevoie oamenii cel mai mult: Sa se simta iertati si sa-l vada pe Dumnezeu Murind.
Oamenii au avut nevoie de desacralizare pentru ca numai asa se pot elibera de povara unui stapan pe care nu-l poti inlatura. Numai asa au putut primi confirmarea Liberului-Arbitru.
Acesta este marele secret: Dumnezeu nu se amesteca in vietile Oamenilor.
Isus nu este Dumnezeu, nu poate fi Dumnezeu. Isus a fost un OM si ca orice OM incarnat a avut pacatul lui: Si-a dorit sa intervina in vietile Oamenilor...iar oamenii nu au fost pregatiti sa-l inteleaga.

"A incerca sa explici Adevarul unor oameni incapabili intelectual sa-l inteleaga este echivalent cu a promova incultura"

Iubirea Adevarata consta in Puterea de a nu-ti folosi Puterea.
El si-a folosit puterea pentru a face minuni, si-a folosit toata puterea pentru a face minunea cea mai mare: invierea de Sine.
Si cine este cel care I-a iubit cel mai mult pe Oameni, cel care a incalcat cuvantul lui Dumnezeu si i-a ispitit cu Cunoasterea cand acestia nu erau inca pregatiti sa o primeasca?.....?.....?

Intr-un univers monoteist, Unic, in care nu exista Bine si Rau, nu poate exista decat UNUL singur, cel mai puternic dintre "Zei": Christul este El, Lumina, Luceafarul, Lucifer.
El, Christul este cel mai mare dintre ZEI pentru ca are toata Puterea, incusiv cea a reinvierii de Sine, iar EU sunt cel mai mic dintre ZEI pentru ca nu am Puterea sa fac nici o minune. Iar cel mai mic dintre ZEI, OMUL este inversul Cristului.

I0 OM



Prietenului meu:

INTELEGEREA
Sti ca ai inteles, atunci cand Simti ca nu mai ai nimic de criticat (si atunci incepi sa Iubesti)

INGADUINTA
Sti ca esti ingaduitor atunci cand Simti ca nu mai ai nevoie sa te Impotrivesti.

IERTAREA
Sti ca ai iertat atunci cand Simti ca nu mai ai nevoie sa Suferi.

IUBIREA
Sti ca Iubesti atunci cand Simti ca nu mai ai nevoie sa Judeci, sa Critici si sa Ierti.

Dragul meu prieten, eu n-am sa te iert niciodata pentru ceea ce mi-ai oferit...Iti multumesc ca m-ai invatat ce inseamna sa Ierti si sa Iubesti cu Adevarat!